نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 11 )

اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 11 )

به نقل از Talksport فن پرسی مهاجم هلندی که در آستانه خروج از منچستر قرار دارد، پیشنهاد بشیکتاش و رفتن به لیگ ترکیه را رد کرده و همچنان منتظر پیشنهاد از ایتالیا و تیمهای رم و یووه می باشد.

سه پیشنهاد برای روگانی از باشگاه های آرسنال وستهم و ناپولی با حدود 12 میلیون یورو به باشگاه یوونتوس رسید، که همگی آنها بلافاصله رد شدند.

مدیر ورزشی باشگاه آتالانتا جیووانی سارتوری در مصاحبه با فانتا گاتزتا در مورد زاپاکوستا گفت : " درست است که ما پیشنهاداتی از تیمهای خارجی دریافت کرده ایم ولی رضایت بخش نبود. من میتوانم بگویم که این بازیکن پیشنهادات ایده آلی دارد، اما پیش بینی درمورد آینده ی او کار سختی است. یووه مشخصا بدنبال چنین بازیکن با کیفیتی هست ولی الان می خواهم بگویم که هیچ مذاکره ای در حال انجام نیست."

همانطور که میدانید، ماروتا رسما گفت پوگبا ستاره ی فرانسوی فروشی نیست و صلاح هم احتمالا به یکی از تیمای میلانی منتقل می شود، به Radio Sportiva هم در مورد اتفاقات بین صلاح و باشگاه فیورنتینا گفت: من فقط میتوانم بگویم که این اتفاقات به ما هیچ ربطی ندارد، و همیشه در فوتبال چنین مواردی اتفاق میفتد. در مورد کوادرادو هم گفت: بله اگر چلسی به ما قرض بدهد او را می خواهیم."

اینیستا :" همه تیم ها دوست دارند بازیکنی شبیه پوگبا را در تیم خود داشته باشند، او از لحاظ فیزیکی قوی و تکنیکی است. اگر بخواهد به بارسا بیاید با اغوش باز از وی استقبال میکنیم."

ایجنت ویدال گفت: "مذاکره ای با تیمی نداشته ایم و آرتور در یوونتوس خواهد ماند "

"انجمن مجازی هواداران یوونتوس در ایران"



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: